≡ menu
logo_specservice

Warsztaty Bosch Car Service działają

Informujemy, że w czasie pandemii jesteśmy przygotowani do obsługi serwisowej Państwa samochodów. Dokonujemy wszelkich starań by zminimalizować ryzyko zakażenia SARS-CoV-2, COVID19

Zdajemy sobie sprawę, że w tych trudnych czasach, sprawność Państwa samochodu jest szczególnie ważna. Przekazujemy informacje o ogólnym stanie samochodu, planowanych usługach do wykonania w najbliższej przyszłości. Podczas wykonywania zlecenia jesteśmy w stałym kontakcie z Państwem. Staramy się na bieżąco informować o aktualnym statusie naprawy, rozszerzeniach, planowanym czasie zakończenia usługi i szacowanych kosztach. Obsługujemy zgodnie ze standardami jakości i wytycznymi Bosch Car Service. Z uwagi na wyjątkowe okoliczności związane z koronawirusem, a także biorąc pod uwagę zmieniające się obowiązkowe procedury postępowania wprowadziliśmy do obsługi zlecenia dodatkowe elementy:

- stosujemy powiadomienia SMS/MMS,
- w razie konieczności wysyłamy zdjęcia i nagrania video,
- stosujemy dokumentację elektroniczną,
- stosujemy telefoniczną rezerwację,
- uzgadniamy wizyty telefonicznie,
- stosujemy cyfrowe przekazywanie wycen,
- istnieje możliwość odebrania samochodu: usługa door to door lub lawetą - pojazdu niesprawnego,
- przekazujemy drogą elektroniczną zlecenie do akceptacji i autoryzacji
- dokładamy starań, aby w trakcie rozmowy telefonicznej ustalić najwięcej szczegółów, które w normalnym trybie byłyby częścią procesu przyjęcia pojazdu, tak aby zminimalizować czas pobytu Państwa w serwisie.
- zabezpieczamy części zamienne potrzebne do wykonania zlecenia.
(Dystrybutorzy w większości pracują w ograniczonym zakresie realizacji dostaw. Zamawiamy części z wyprzedzeniem)

By zminimalizować ryzyko:
- stosujemy rękawiczki ochronne.
- używamy środków do dezynfekcji auta i jego elementów: kluczyki, klamki, uchwyty drzwi, drzwi, kierownica, gałka zmiany biegów, manetki, kokpit, pasy, drążek hamulca pomocniczego, dezynfekujemy, używamy wyłącznie preparatów zarejestrowanych i dopuszczonych do obrotu. Nie powodują uszkodzeń i odbarwień.
- zalecamy dodatkowo wykonanie ozonowania wnętrza pojazdu.
- używamy pokrowców i folii ochronnych do zabezpieczenia środka pojazdu.
- zachowujemy bezpieczną odległość między osobami, wydzielono strefę buforową, ograniczyliśmy liczbę osób przebywających w punkcie obsługi Klienta.
- kontaktujemy się telefonicznie, elektronicznie.
- zalecamy formę płatności kartą płatniczą lub przelew w formie przedpłaty.

Wykorzystujemy cyfrowe możliwości kontaktowania się z Państwem, (dane wykorzystujemy zgodnie z RODO, przetwarzamy wyłącznie w celu realizacji zlecenia, każdorazowo macie Państwo możliwość usunięcia tych informacji)

 

 


Bosh service